هیبت ویس
هیبت ویس

هیبت ویس

ویس و نتیجه جستجوهای امشب

این عکسی که پایین ملاحظه می فرمایید برایم جالب بود و یک پست به عنوان قویترین مورچه جهان گذاشتم بعد دیدم یک عکس دیگه هم دارم 


بله همین عکسی که اینجا می بینید با خودم گفتم ی چرخی بزنیم ببینیم قویترین مورچه جهان عکسهای  دیگه ایی هم گیرمون میاد 



 

این بار این عکسم انتخاب کردم و گذاشتم اینجا  




و از همه جالبتر این عکس مورچه است که با دوربین از نمای نزدیک گرفته شده 


اگه جرات دارین بیازارین  موری که دانه کش است ..


نظرات 2 + ارسال نظر
.... یکشنبه 13 دی 1394 ساعت 13:15

پس بگو چرا من همیشه میکشتمشون

چرا؟؟؟؟؟؟؟؟

اسم ...آدرس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بانو چهارشنبه 16 دی 1394 ساعت 23:07 http://khaterateman95.blogsky.com

وااااااااااااای
یعنی مورچه ها انقدر وحشتناک هستن
منم ترسووووووووووو

خخخ هیچی دیگه همینو کم داشتیم
از مورچه نمی ترسیدیم که اینم به لیست جانوران چندش آور موذی اضافه شد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.