هیبت ویس
هیبت ویس

هیبت ویس

کوفت کردن تعطیلات

یاران سلام!


در این چند ساعت مانده به سال نودو چهار دارم دلتنگ سال نود و سه میشم .آخه دارم بزرگتر میشم یعنی پیرتر ....

ای خدااااا.... دوباره بعد تعطیلات باید کار کنیم خسته بشیم .

دانش آموزا دوباره باید برن مدرسه درس بخونن ...


دوباره کار/درس/بی‌پولی/دربه دری/...........................


/ستاد کوفت کردن تعطیلات/


دوستان خارج از همه این حرفا سال خوب و سرشار از شادی رو براتون آرزومندم..


یاحقّ



باید سرِشو برید

ما سه تا بلدرچین داریم که خیلی وقته تخم نمی‌ذارن وتصمیم گرفتیم اون بلدرچین بزرگِ که پاشم چلاقه رو بکشیم.فردای روز موعود با صحنه‌ای روبرو شدیم 


اووووووووووووووه خدای من یه تخم.......


حالا از اون روز داره یه تخم میذاره.......


فک کنم با اون دو تای دیگم باید همین کارو کنم...


یعنی تهدید به اینکه:پرنده‌ای که تخم نذاره باید سرِشو برید...



امان از دست خانومای ترسو

با خودش حرف می‌زنه:نمیدونم افتاد تو دیگ یا نه.....!!!؟؟؟


می‌پرسن چی؟


میگه:رفتم غذا رو ببینم یه دفه احساس کردم رو گردنم یه چیزی وول می‌خوره دستمو گذاشتم که ببینم چییه احساس کردم از مورچه خیلی بزرگترِ چشامو بستمو ججججججججججججججججججججججیغ و بعدم پرتش کردم حالا هر چی تو قابلمه دنبالش می‌گردم نیست ..


میگه چه کاریه پرتش کردی حالا تو قابلمه دنبالش می‌گردی............................................؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




جک خنده‌دار

هر وقت یاد این جک می‌افتم ازخنده روده بر میشم...


از یه آقایی می‌پرسن این شعر از کیست؟


سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز


آقا جواب میده:نمیدونم


میگه:اسم شاعرش تو خود شعر هست..


آقا میگه:آهان فهمیدم...

.

.

.

.

.

.

.

.



.

.





جواد نکونام



شکلک نی‌نی

  نی‌نی خوش تیپ



نی‌نی نخبه//


نی‌نی عصبانی//



//نی‌نی موسیقی//



//نی‌نی بوس//



//نی‌نی عاشق//



نی‌نی مریض/



نی نی مبارز




نی‌نی زبون




/نی‌نی خنده/


/

/نی‌‌نی راحت/



نی‌نی کلافه



نی‌نی گریه

نی‌نی گل



نی‌نی خواب