هیبت ویس
هیبت ویس

هیبت ویس

همه زورت همین بود جوجه

 ی جایی خوندم اگه زندگی بهت ی ضربه زد بهش ی لبخند بزنی و بگی همه زورت همین بود جوجه


حالا چه کاریه من حرص زندگی رو در بیارم که به جای ی ضربه چن تا ضربه بهم بزنه خخخخ


اینم شد پیشنهاد و راهکار به ملت میدین خخخ

  ادامه مطلب ...

همیشه بقیه مقصرن

 همیشه مقصر بقیه هستند و ما اون کسی هستیم که در حقش ظلم شده ..!


همیشه بقیه به ما دروغ گفتن ...!


همیشه بقیه با احساساتمون بازی کردن...!


همیشه بقیه بی معرفت بودن....!


اصلا کلا همیشه مشکل از بقیه است....!!


ولی اگه یک بار حقو به بقیه بدیم و ببینیم ما کجا خطا کردیم پی می بریم که  همیشه بقیه مقصر نیستند..چون دروغی نگفتن که با احساستمون بازی بشه و در حقمون جفا کرده باشن که ما دیگه به کسی اعتماد نکنیم؟


مسئله اینجاست که ی وقتایی ما هم کر میشیم و هم کور و اگه بقیه فریاد هم بزنند نمی شنویم و حقیقت رو نمیخوایم ببینیم .اگه چشم و گوشمو خوب باز کنم هیچ وقت خطای ندیدن و نشنیدنم رو گردن بقیه نمیندازم ..



علت چاقی کشف شد

محققین دلایل چاقی راکشف کردند:

.

بخور حیفه/ بخور مفته یا به عبارتی مفت باشه کوفت باشه بخور

/ بخور دیگه گیرت نمیاد

بخور همین یه امشبه از فردا نخور

بخور مگه سالی چن بار تولده

بخور عیده/ بخور عروسیه

بخور جشنه/ بخور شیرینی نامزدیه

بخور شیرینی زایمانه/ بخور می خوای درس بخونی

بخور دیگه اومدیم بیرون خوش بگذرونیم

بخور اومدی مهمونی، تو خونه خودت نخور


***دم محققین گرم با این کشفیات روی من و کشفیات ویسو کم کردن به مولا

بچه ساندویچ

بعضیا برای داشتن بچه شب و روز دعا می کنن....!!!


بعضیا تو فکر خوردنشن....!!!


یا خیلی دوسش دارن ویا سوژه از این بهتر نمیشه...!!


ولی من حدس میزنم مامان این بچه خونه نبوده 


 ودارو دسته ی مردا این بلارو سر این طفلک در آوردن




ویس و نتیجه جستجوهای امشب

این عکسی که پایین ملاحظه می فرمایید برایم جالب بود و یک پست به عنوان قویترین مورچه جهان گذاشتم بعد دیدم یک عکس دیگه هم دارم 


بله همین عکسی که اینجا می بینید با خودم گفتم ی چرخی بزنیم ببینیم قویترین مورچه جهان عکسهای  دیگه ایی هم گیرمون میاد 



 

این بار این عکسم انتخاب کردم و گذاشتم اینجا  




و از همه جالبتر این عکس مورچه است که با دوربین از نمای نزدیک گرفته شده 


اگه جرات دارین بیازارین  موری که دانه کش است ..