هیبت ویس
هیبت ویس

هیبت ویس

قهرمانی با یک پا


بعد از مدتها  ی فیلم دیدم  شروع خوبی داشت  خوشم اومد وتا آخرش نیگاه کردم .اسم فیلم صدای پای من بود صدای پای من نه ها صدای پای اون ....ماجرای ی پسر مهربونی  که عاشق دویدن بود و بزرگترین آرزوش رسیدن به قهرمانی 

 ی روز به خاطر نجات ی لاک پشت میره رو مین و یکی از پاهاشو از دست میده و اون پسر شاد و مهربون تبدیل به ی پسر عصبانی و بد اخلاق میشه ولی از اونجایی که اطرافیانش اونو به خوبی درک میکردن و از جمله معلمش که بعدها معلوم شد که خودشم دو تاپاشو تو جنگ از دست داده ..و خلاصه با تشویقهای معلم پسر حاضر شد از پای مصنوعی استفاده کنه پایی که حرف میزد و آرزوش این بود که ی پای واقعی باشه و بو ی پا بگیره خخخ  و در مسابقه شرکت کنه و در آخر هم  به آرزوی خودش یعنی  قهرمانی برسه اونم با ی پا..


هدف توضیح و تفسیر فیلم نبود  بلکه اینارو گفتم تا به اینجا برسم که انسان در هر شرایطی میتونه قهرمان بشه به شرط   خواستن

انسان بخواد و تلاش کنه برای رسیدن به هدفش صددر صد به خواستش میرسه 







نظرات 4 + ارسال نظر
مائده جمعه 13 آذر 1394 ساعت 09:08

سلام
این فیلمو دیروز تلویزیون نشون داد جالب بود

موقع مسابقه همچی جو گرفته بود منو که نگو هی داد و جیغ و تشویق

سلام تومنی یا من توام

نسیما جمعه 13 آذر 1394 ساعت 11:16 http://www.harfeman-n.mihanblog.com

این اشک های بی دلیل من ، باز هم تو را بهانه می کنند !

می بینی چه شادمان بر سرسره گونه های من میلغزند ؟!

حق دارند ، آخر از زندان دلتنگی من،این بار هم گریخته اند . . .


درسته موافقم

مرسی دوست خوبم

پرنده خاموش یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 13:51 http://www.silentbird.blogsky.com

دوست داشتن به حرف نیست….!!

به وقتیه که برات میذاره،

به ارزشیه که برات قائل میشه،

به دلگرمیه که بهت میده،

اما وقتی طرفت همش نیست!!

وقتی تو توی لحظه لحظه زندگیت تنهایی..

این دوست داشتن نیست!!

دوست داشتن این نیست که جاخالی هاشون رو باتو پر کنند...

اینه که بخاطرتو،جاخالی کنند♥


سلام کجایی؟؟ خبری ازت نیست

سلام ی ذره مشغولیات غیر مجازی دارم
عزیزم کوتاهی منو ببخشین لطفا

علیرضا یکشنبه 15 آذر 1394 ساعت 14:00 http://www.streetboy.blogsky.com

تلاش چیزیه که باید انجام بشه به شرطی که درست تلاش کرد. چون وقتی به نتیجه نرسی فکر میکنی تلاشت بیهوده بوده در صورتی که درست تلاش نکردی

(دیگه واضح تر از این نمیشد بگم )

مرسی خیلی خوب و واضح گفتین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.