هیبت ویس
هیبت ویس

هیبت ویس

تو چرا سیاست نداری؟

سیاست ؟؟؟!!!


ی کلمه ای که در حقش ظلم شده چرا ؟؟!!


چون معنیش اونی نیس که امروزه ازش برداشت میشه..


مثلا میگن ویس تو چرا سیاست نداری؟؟


یعنی تو چرا دغل بازی نمیکنی؟


چرا دروغ نمیگی؟


چرا نقش بازی نمیکنی؟


خب که چی؟؟


واسه اینکه بقیه بهت بگن تو چقده خوبی


 من نمیتونم دغل بازی کنم که بهم بگن سیاست مداریعنی اگه راست بگی میشی ساده و نفهم اگه دروغ بگی میشی سیاست مدار و زرنگ..واقعا که!!!


یعنی واقعا سیاست یعنی دوزو کلک و حقه؟؟؟!!!



نظرات 2 + ارسال نظر
شمس یکشنبه 8 آذر 1394 ساعت 15:24 http://romeo1.blogsky.com

سلام این مطلبی که قرار دادی چقدر جالب و پرمعنا بود یه چند لحظه ای به فکر رفتم مررررررررررررررسی از حضورت تو وبم

علیک سلام

خواهش میکنم و همچنین منم تشکر میکنم از حضورتون

مرسی..خوشحال شدم

علیرضا سه‌شنبه 10 آذر 1394 ساعت 15:53 http://www.streetboy.blogsky.com

همیشه کلمه ای که بکار میره از سرچشمه اونه.
ببین در اصل کلمه سیاستمدار راضی نگه داشتن همه هست.
این یعنی یکی با دوز و کلک راضیه یکی با رو راستی. اینکه چطور همه چیزو راضی نگه داری سیاستمداری.

البته حرفهایی هم هست که نمیشه گفت.

بله راضی نگه داشتن همه ولی به چه قیمتی؟؟ مساله اینجاست

مرسی از نظرتون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.