هیبت ویس
هیبت ویس

هیبت ویس

حال اینروزای ویس

ویس اینروزا به دنبال کشف کردن  خودشه ..من کیم؟از کجا اومدم و بعد میخوام کجا برم برا چی اومدم  بی دلیل که تو این دنیا نیومدم 

 وبه این نتیجه رسیدم که هیچ آدمی بی خودی سر راهمون قرار نمی گیره  همشون درسی دارن برای یادگیری 


منم  از حضور آدما تو زندگیم سرسری رد نمیشم با خودم فک میکنم چه درسی  داره وجود این آدم تو زندگیم ..تلاشم بر اینه که  انباری از اطلاعات و معلومات نشم بلکه دانشم رو همراه با بینش به کار ببرم و عمل کنم 


شاید حرفام تکراری به نظر برسه  ولی برای این انسان فراموشکار تا تکرار نکنی قلبش  بیدار نمیشه...




نظرات 4 + ارسال نظر
مائده دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 10:29

مائده و سکوت

نسیما دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 13:45 http://www.harfeman-n.mihanblog.com

✿✿دوست داشتن کسی که شما رو دوست نداره
مثل بغل کردن کاکتوس می مونه
هرچی محکم تر بغل کنی بیشتر آسیب میبینی✿✿

.حتی تصور اینکه بخوایم ی کاکتوسو بغل کنیم هم دردناکه

مرسی

ما... سه‌شنبه 19 آبان 1394 ساعت 15:11

پ چی فک کردی مائده آدم نیس

در ضمن نمیگیره ی رو جا گذاشتی

نه قربونت برم قصد جسارت نداشتم

مرسی عزیز دلم درسش کردم

قهر نکن بت نمیاد

ما... سه‌شنبه 19 آبان 1394 ساعت 15:21

مائده و قهر خخخ

من که میدونستم فیلمه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.