هیبت ویس
هیبت ویس

هیبت ویس

خوب گوش کن

اصولا آدمی هستم که کمتر با مردم درد و دل میکنم اگه عمیقترین غم هم تو سینه ام باشه ترجیح میدم اون تو بمونه تا اینکه به کسی بگم وبعد پشیمون بشم که چرا اون حرفو زدم چون بعضی افراد از دردو دلامون سوءاستفاده میکنن همیشه سعی میکنم غمم تو سینه خودم باشه وکسی رو شریک غمم نکنم ولی چند وقت پیش یهویی با یه آدم غریبه شروع به دردودل کردن کردمو بعدشم بهش گفتم نمیدونم چرا این حرفا رو دارم به شما میگم من آدمییم که باکسی از دردام حرف نمیزنم و حتی بقیه رو هم نصیحت میکنم حرفتونو مثل یه راز تو سینه نگه دارین اون خانوم هم گفت منم مث خواهرت و شروع کرد به حرف زدن

 تا قبل از این اونم وانمود میکرد غمی نداره وقتی با هم صحبت کردیم هر دو مون یه درد مشترک داشتیم  گاهی به یه مرحله ای میرسیم که نیاز به حرف زدن داریم نیاز به یه گوش که بشنوه حرفامونو و اگه اون گوش نباشه مهم نیست چه قوانینی برا خودت وضع کردی 

 با هم حرف بزنید و خوب به هم گوش بدید گوش دادن خیلی مهمه 


درسته که خدا بهترین شنونده برا حرفامونه ولی آدما به هم نیاز دارن خدا اجتماع رو خلق کرد چون اگه مردم به هم نیاز نداشتن اجتماعی به وجود نمیومد یه بنده خوب خدا باید حرف بنده ها رو خوب گوش کنه ودر حد توان کمکش کنه  نه اینکه از حرفاش برعلیه خودش استفاده کنه همین که یه شنونده خوب باشی بزرگترین کمکه


ممنون که خوندین  

خوندن مطالب وبم دقیقا گوش کردن به حرفامه خیلی خیلی ممنون که گوش سپردین به حرفای ویس



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.