هیبت ویس
هیبت ویس

هیبت ویس

تا طرفو نشناختین هیچی خرجش نکنین

همیشه همراهان واقعی تو سختیا شناخته میشن اینو که همه قبول دارن


حالا چرا اینو گفتم چون دلیل داشتم 

جای دور نمیرم از همین وبلاگ شروع میکنم  به نظر بنده آدمای مجازی  همون آدمای واقعیه خودمونن یعنی هر رفتاری از مرام و معرفت و دوستی که تو دنیای غیر مجازی دارن تو دنیای مجازی مشخص میشه 


یکی از هم لینکیای بنده که الان از لینکم حذف شده  ادعای دوستی و معرفتش میشد  ولی دوروز از حذف وبم نگذشته بود که دیدم تو لینکش نیستم  جالب اینه که اون روز  بهش سر زدم تا برای این دوست کامنت  بذارم  وقتی متوجه شدم که تو لینکش نیستم مرام و معرفتشو محک زدم که دوروزه یا شایدم کمتر از دوروز بوده چون من بعده دو روز بهش سرزدم.


تو باخودت فک نکردی شاید برای چن روزی وبمو بستم(خطاب به هم لینکیه حذف شده)


چندتایی بامعرفت بودن که تا این موقع هم هنوز تو وبشون بودم حالا اگه حذفم میکردن ناراحت نمیشدم آخه دو روز کجا دو ماه کجا 


بازم اینو بگم که از بعضی آدما که خیلی شیرین زبونی میکنن  دوری کنید دوستی ومرام ومعرفت بازبون نمیشه تو عمل همه چی مشخص میشه   تا طرفو نشناختین هیچی خرجش نکنین چه مجازی چه غیر مجازی بلاخره مجازی و غیر مجازیش ادم که هست


وقتتونو حروم آدمای قدرنشناس و ....نکنید


جای خالی را به دلخواه خود پر کنید

نظرات 1 + ارسال نظر
فدا دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 22:43 http://www.harfeman-n.mihanblog.com

سلام.. چندباری سر زدم این مدت ولی حذف کرده بودی
شوهرت عشق اولته یا وبت؟؟؟ راستشو بگو

سلام خیلی خیلی ممنون دمت گرم بامرام

خوو معلومه دیگه شوهرم راستشو گفتما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.