هیبت ویس
هیبت ویس

هیبت ویس

چیکار کنیم تا آقای خونه به حرفمون گوش بده

 خانومای  عزیز اگه میخواین بدونین چیکار کنین تا   آقای خونه به حرفتون گوش کنه و اون کاری رو که میخواین سریع انجام  بده..این روشی که من بهتون میگم کاملا تست شده و هیچ اشکالی نداره ..میخواستم این پستو رمزدار کنم  با خودم گفتم  علمتو بدون رمز در اختیار مردم قرار بده بعله ی همچی آدمی هستم من..روش تست شده من روش جیگریست دوباره بعله  جیگر همون خر یا الاغه برنامه کلاه قرمزی 

یعنی اگه آقا با ی بار حرف شما اقدامی نکرد مث جیگر چن بار پشت سر هم به صورت رگباری تکرا ر کنید مثلا به جای ی بار میشه  اینجوری بگین میشه میشه میشه  دقیقا مث جیگر اونوقته که آقای خونه ی دفه از جا میپره و اطاعت امر می نماید امتحان کنین امتحانش مجانیه  ولی تضمین نمیکنم ضرری نداشته باشه


+اخطار:به نوشته ی قرمز توجه فرمایید

آقای خونه می فرمایند که امکانش هس که یکی پیدا بشه و اعصابش مث من قوی نباشه و ی دفه دیدین خوابوند بیخ گوشتون لطفا این مساله رو هم در نظر داشته باشین بعدا نگین نگفتی

با تشکر ویس



نظرات 9 + ارسال نظر
ما ئده جمعه 8 آبان 1394 ساعت 12:05

ویس جون جامعه به داشتن چون تویی به خود می بالد تا حالا کجا بودی شما نابغه

ی جایی همین اطراف بودم منتها کشف نشدم

ما... جمعه 8 آبان 1394 ساعت 12:07

انسان است و فراموشکار راستی سلام قالب جدیدت مبارک این دفه دس بهش نزنی همین خوبه نوشته هاتو جذابتر نشون میده

سلام مائده جون چشم دس نمیزنم منتظر نظر شما بودم که لطف فرمودین و نظرتونو گفتین مرسی ما... جونم(بهتر نیس به جای چن تا نقطه اسمتو کامل بنویسی ما...)

ما... جمعه 8 آبان 1394 ساعت 12:11

دوباره سلام نمیدونم چرا اینجا اینقدر بازدید کمه حیف واقعا وب خوبی داری من که میگم کشف نشدی ی پیشنهاد شما که اهل اکتشافی ی روز بشین خودتو کشف کن و به بقیه معرفی کن..حیفی واقعا منبع استعداد

جدی گفتما

عزیز جون بازدید خوبه با توجه به اینکه من چند ماه وبمو غیر فعال کردم بنا به دلایلی فقط نظرات کمه حالا نمیدونم چرا..شاید واقعا نظری برای گفتن ندارن مهم نیست همین که وبمو میخونن خوبه...
پیشنهاد خوبیه عزیز فک کردی من دارم چی کا میکنم در حال کشف کردن خودمم..خوب شد گفتی وگرنه فک میکردم مسخرم میکنی و همچی میخوابوندم دهنتشوخی کردم اصن مخالف زدو خوردم و موافق گفتگو راستی جواب سلام واجبه یادم رفت ببخش سلام گلم خوبی؟

ما... جمعه 8 آبان 1394 ساعت 12:30

آره من خوبم سوال پرسیدی اینم جوابش مرسی که حالمو جویا شدی حالا برم که خیلی کار دارم

بای... بای بای

الهی شکر که خوبی عزیزم به سلامت

saeed جمعه 8 آبان 1394 ساعت 18:30 http://saeed1372.blogsky.com

سلام
تفلیس اسم پایتخته گرجستانه
مام اصلیتمون گرجیه.اول بار ک خواستم وبلاگمو بزنم خواستم در مورد گرجیا و گرجیای ایران مطلب بزارم ک اون چن تا پست اولمم در همین رابطه بود.
سوال دیگه ای بود در خدمتم.

سلام
خیلی ممنون..در حال حاضر که سوالی به ذهنم نمیرسه..مرسی از توضیحتون

علیرضا جمعه 8 آبان 1394 ساعت 23:48 http://www.streetboy.blogsky.com

کاش آقای خونه اون تذکر رو بهتون نمی داد. من از اون دسته هستم

اول اینکه فک نمیکنم شما تو دسته بی اعصابا باشین و دوم اینکه اگرم تو اون دسته هستین بیاین بیرون چون اونوخ خانوم خونه بی اعصابتر از شما میشه و زندگیتونو به باد میدین و تمام

مائده شنبه 9 آبان 1394 ساعت 07:39

سلام صبحت بخیر

اومدم پست جدیدتو بخونم که با هیچی مواجه شدم

حالت که خوبه ؟

سلااااااام صبح شنبه شما به خیر و خوشی

خخخ دیروز ی پست شلغمی آماده کرده بودم که خخخ خوابمو ترجیح دادم به نوشتن پست شلغمی و تخت گرفتم خوابیدم

sima شنبه 9 آبان 1394 ساعت 18:13 http://flower-ss.blogsky.com

آن جایی که باد نمی وزد، آدم ها دو دسته می شوند؛

آن هایی که بادبادکشان را جمع می کنند

و آن هایی که می دوند تا بادبادکشان بالا بماند.


آپم

خدمت میرسم

نسیما یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 12:56 http://www.harfeman-n.mihanblog.com

خیلی ممنون از راهنماییتون

جالب بود

لوس کردن هم جواب میده

خواهش...قابل شما رو نداشت

لوس کردن خخخ اون که بعله

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.