هیبت ویس
هیبت ویس

هیبت ویس

من امروز یک کشف بزرگ کردم

من امروزیه کشف بزرگ کردم  



اگه می‌خواین بدونین چیه لطفا به ادامۀ مطلب برین تا شما رو هم در جریان اکتشافام قرار بدم.. 


 بنده طبق معمول تو گوگل سرچ می‌کردم که پسر خاله واقعی رو پیدا کردم خیلی خوشحالم..


همیشه الکی خوشحالم اینو بقیه میگن از نظر خودم من الکی خوش نیستم بلکه بقیه زیادی بی‌احساسن بعضی وقتا یه لطیفه رو یا هرچی که بامزه‌س تعریف میکنن من منفجر میشم از خنده بقیه هم بروبر منو نگاه میکنن بعدم میگن این کجاش خنده داشت..


هعی روزگار... عجب آدمایی پیدا میشن.... والا


خب بریم سر بحث اکتشافی که قبلا کشف شده 


اینم عکس پسر خاله واقعی


نظرات 1 + ارسال نظر
واله چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 12:56 http://www.valeh-heyran.blogsky.com

سلام بزرگوار
بله بنده قبلا بلاگفا بودم.
دوباره براه افتاده ولی نصفه و نیمه.
وبلاگ منم متاسفانه کاملا حذف شد..

سلام

واقعا متاسفم..

ولی اشکال نداره غصه نخور ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه ست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.