هیبت ویس
هیبت ویس

هیبت ویس

کشف استعداد جدید ویس :)

بعضی  از استعداداس که یهویی کشف میشه مثل این استعدادم


یه روز که به عشقم  میگفتم اون پشه رو بکش ببین همه جامو سوراخ سوراخ کرد


-کو کجاست


من :اونجاست


_من که نمی بینم خو کجاست


من :ببین همونجاست 


-کو 


منم با پای راستم زدم به پشه و گفتم اونجاست دیدی ؟


- فراریش دادی 


من :عه بابا اینم که در رفت


-واستا بینم نه مثل اینکه نا کارش کردی


من جدی


-اوه اوه بابا اوستایی واسه خودت 


بعد از اون روز هر پشه ایی می بینم با یه سر پنجه پا به درک واصل میشه   

نظرات 2 + ارسال نظر
بانوی بهار پنج‌شنبه 8 مهر 1395 ساعت 21:54 http://khaterateman95.blogsky.com

طفلیا؛))
چه مرگ زیبایی دارن این پشه ها؛دی

مرگ زیبا عجب تشبیهی

5555 دوشنبه 12 مهر 1395 ساعت 11:04

بزرگی می گفت:

یک وقت جلوی شما یک سبد سیب

می آورند ،

شما اول برای کناریتان بر میدارید ، دوباره بعدی را به نفر بعدی میدهید…

دقت کنید !!!

تا زمانی که برای دیگران بر میدارید سبد مقابل شما می ماند

ولی حالا تصور کنید همان اول برای خود بردارید ،

میزبان سبد را به طرف نفر بعد می برد.

نعمت های خدا نیز اینطور است

با بخشش ،

سبد را مقابل خود نگه دارید…!

برای دیگران دعا کنیم، تا خودمان اجابت شویم


ممنون سر زدین

www.harfeman-n.mihanblog.com

خواهش می کنم...

مرسی از کامنت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.