هیبت ویس
هیبت ویس

هیبت ویس

همه زورت همین بود جوجه

 ی جایی خوندم اگه زندگی بهت ی ضربه زد بهش ی لبخند بزنی و بگی همه زورت همین بود جوجه


حالا چه کاریه من حرص زندگی رو در بیارم که به جای ی ضربه چن تا ضربه بهم بزنه خخخخ


اینم شد پیشنهاد و راهکار به ملت میدین خخخ

  


خدارو شکر که حالم خوبه اصلا زندگی هست و همین ی روز غم و  ی روز شادیش  زندگی هست و همین که ی روز بشینی با خودت حساب کتاب کنی چن چندم زندگی هست و هست و هست خدا هم هست....مهم اینه که من با خودم کنار اومدم و آرامش مهمون قلبم شده مهم اینه که خدا باهام قهر نیست  و دوستم داره مهم اینه که به این درک رسیدم که همیشه فکر نکنم استاد همه چی دونم و باد به غبغب بندازم که بله من الم من بلم من جیمبلم..


مهم اینه که بدونم که هیچکس بجز خدا همه چیزو نمیدونه اومدیم یاد بگیریم   نه با تظاهر نه با ریا خالص باشیم  و ناب  فقط برای خدا  


خدایا کمکم کن تا بدونم  خلوص یعنی من و تو فقط فقط من و تو و دیگر هیچ 


نظرات 5 + ارسال نظر
مائده سه‌شنبه 22 دی 1394 ساعت 23:20

دس دس دس دس دس آفررررررررین

راستی ویس جونم ی سوال دارم ازت میگی ویس اسمیه که از ترکیب اسم توشوهرته

پس اسم واقعیت چیه؟؟؟



عجب سوال سختی بذار یکم فکر کنم خخخخ

اسمم لیلی ست از این به بعد بهم بگو لیلا تخلصم ویسه

هم اسممو دوس دارم هم تخلصمو

بانو سه‌شنبه 22 دی 1394 ساعت 23:58 http://khaterateman95.blogsky.com

راستی در حاشیه رو همون شبکه سه نشون میده؟
چ ساعتی؟

آره...من شانسی میبینمش هر روز دنبالش نمیکنم مثلا شانسی ساعت 21 تلویزیونو روشن میکنم می بینمش.

مائده چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 01:33 http://www.com.ir

ای جانم لیلا خوبی خوشی؟

لیلی و مجنون

ویس و رامین جفتشونم عشقولانه

اسمت لیلی و ویسه شوهرتم اسمش مجنون و رامینه؟؟/

مرررررررررسی عااااااالیم

بعله:عاشق

خخخ عجب گیری کردیما این آخرین سوالت باشه چون دیگه پاسخگو نیستم نه عزیز اسمش ی چی دیگست

بانو چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 13:59 http://khaterateman95.blogsky.com

عه من نمیدونستم...اگه وقت شد شاید نگاه کردم
کلاا کارا مهران مدیری رو دوست دارم

بانو چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 14:02 http://khaterateman95.blogsky.com

مرسی عزیزم
منم واسه خودم یک پا خانم مارپلم
باید یک چیزایی هم از همکارام یاد بگیرم

خواهش
بله بله مارپل خانوم شمایید پس

یادبگیرین کسب تجربه بسیار عالیست مارپلی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.