هیبت ویس
هیبت ویس

هیبت ویس

یک واقعیت

تو پستای قبل نوشته بودم که ویس می فرماید چار چشی برید تا نیوفتین تو چاه 

چار چشی ی نمونه مث اینه 



که  بهتون توصیه میکنم یکم برید عقب با همون دو  تا چشمتون پایینو نیگاه کنیین 

لازم نیست با دوربین به دور دستها خیره بشین بعضی وقتا ما آدما عادت کردیم نزدیک رو نمی بینیم  فک کنم مقصرم نیستیم باید به چشم پزشک مراجعه کنیم  شاید ایراد از چشمامونه 

فک کنم حالم خوب نیست ی چن روزی دری وری میگم شایدم حالم زیادی خوبه نمیدونم والا

 همینطور واس خودم می نویسم واسم اصن مهم نیست بخونن یا نه

 من خوبم آیا؟؟؟؟؟؟؟


فرمایشات ویس:تا وقتی زنده هستین به هم خوبی کنین خوبیه بعد مرگ به درد ...میخوره


منم ی روزی می میرم میشم عزیز دل همه


===ویس دلش پر نیستا فک نکنین با یکی دعوام شده از اینا نوشتم..

 واقعیت جامعه مرده پرست رو عرض کردم



نظرات 3 + ارسال نظر
علیرضا شنبه 23 آبان 1394 ساعت 23:28 http://www.streetboy.blogsky.com

واقعاً یک واقعیت بود و بس

متاسفانه

مرسی که خوندین

saeid دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت 21:03 http://saeed1372.blogsky.com

سلام
متاسفانه همینجوره

سلام
متاسفانه..مرسی از شما

ما... پنج‌شنبه 28 آبان 1394 ساعت 08:46

خیلیا چشای جسمشون سالمه سالمه و هیچ ایرادی نداره قلبشون مشکل داره ..

و+چیه هر جا کم میارین نسبت میدین به عمه بیچاره

امان از قلب بیمار و مریض

یعنی شما جای خالیتو با عمه بیچاره پر کردی
من خودم عمم هیچ وقت همچی جسارتی به عمه جانها نمیکنمدفه آخرت باشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.