هیبت ویس
هیبت ویس

هیبت ویس

ضایع نشی

گفته بودم که سه تا بلدرچین داریم که تخم نمی‌ذارن.


الان دوتاشون تخم می‌ذارن اونی که تخم می‌ذاشت دیگه نمی‌ذاره..


سبزی خیلی دوست دارن...عشقم اینه که براشون سبزی ببرم واونا با ذوق و شوق بپرن و همشو بخورن..


یه روز که براشون سبزی بردم دیدم هیچ علاقه‌ای به خوردن ندارن..


منم خورد تو پرم..


وقتی آشغال سبزیا رو کف لونشون دیدم..


فهمیدم که همسر گلم جلوتر از من بهشون سبزی داده به همین خاطر میلی به خوردن ندارن..


امروز که می‌خواستم ببینمشون..


همسر گلم گفت:


من بهشون سبزی دادم.گفتم که بدونی ..


یه وقت رفتی اونجا چیزی نخورن ضایع نشی ..

نظرات 2 + ارسال نظر
امین پنج‌شنبه 13 فروردین 1394 ساعت 03:05 http://pll.blogsky.com

سلام

سلام..خیلی خوش اومدین

امین پنج‌شنبه 13 فروردین 1394 ساعت 20:44 http://pll.blogsky.com

سلام
مواظب بلدرچینااا باشی هااااا
جونه من و جون این بلدرچین
سپردمشون به دستت تووووو
آفرین سبزی بهشون بده بخورن یه خورده جوون بگیرن طفلکی ها
دستتم درد نکنه
ممنون که سر زدی خیلی خوشحالم کردی

سلام..
چشم مواظبم

سلام دارن خدمتتون بلدرچینارو میگم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.